pozycjonowanie za granicą

Możesz zwiększyć wielokrotnie ilość osób do których dotrze Twoja oferta. Pozycjonowanie za granicą, to miliony nowych potencjalnych klientów. Sprawdź jak możesz ich zdobyć.

Jakie możliwości daje Ci pozycjonowanie międzynarodowe?

Unia Europejska to prawie 500 mln osób z których 90% ma dostęp do Internetu.

Wersja w języku angielskim to 900 mln osób, które posługują się tym językiem. Dlaczego nie zacząć korzystać z tego potencjału?

Warto zacząć od wyboru domeny pod którą ma być dostępna dana wersja językowa. Więcej na ten temat dowiesz się z mojego wpisu na Instagramie który zamieściłem poniżej.

https://www.instagram.com/p/CFcH4ZvhUU9/?utm_source=ig_web_copy_link

Czy SEO za granicą różni się od tego w Polsce?

Nie (poza językiem tekstów). Zasady SEO za granicą pozostają takie same jak te, które stosujemy w naszym kraju. Google powstało przecież w Stanach Zjednoczonych.

Czy pozycjonowanie za granicą jest dla mnie?

Jeżeli prowadzisz działalność, która umożliwia sprzedaż towarów lub usług poza terenem naszego kraju, to pozycjonowanie międzynarodowe jest dla Ciebie.

Od czego zacząć pozycjonowanie zagraniczne?

Jeżeli podjąłeś już decyzję, że chcesz otworzyć swoją działalność na klientów z innych państw, warto ustalić strategię Twojej ekspansji.

Jeżeli nie wykonywałeś wcześniej innych działań w obrębie witryny, ważny może się okazać również audyt SEO Twojej strony internetowej.

W momencie rozpoczęcia projektu ustalamy wspólnie kilka kluczowych punktów. Wybieramy te rozwiązania, które najlepiej sprawdzą się w Twoim modelu biznesowym.

  • domeny jakie będą wykorzystane do prezentacji treści
  • rynki do których chcesz dotrzeć (kraje, wersje językowe)
  • serwery w Polsce czy usługi hostingowe za granicą
  • jaki CMS lub silnik sklepu internetowego wybierzesz
  • jak wyglądają kwestie prawne (certyfikaty, pozwolenia, regulaminy)
  • w jaki sposób przyjmiesz pieniądze od klientów (metody płatności)
  • kwestie logistyczne (zwłaszcza w przypadku sklepów internetowych)
  • obsługa klienta (jaki język obcy znasz Ty lub Twoi pracownicy)

Pozycjonowanie w Niemczech

Dostęp do Internetu posiada 72 mln osób. Niemcy, to jedna z największych gospodarek świata i nasz bezpośredni sąsiad.

Główna wyszukiwarka to Google, ma on około 95% udziału w niemieckim rynku.  Dzięki bliskiemu położeniu możemy oferować zarówno usługi jak i produkty.

Pozycjonowanie we Francji

We Francji dostęp do Internetu posiada około 52 milionów osób. Posiadając stronę w języku francuskim otwieramy się na kolejny, jeden z największych rynków w Europie. Google jest również wiodącą wyszukiwarką.

Pozycjonowanie stron w Wielkiej Brytanii

Zjednoczone Królestwo, to około 45 milionów użytkowników Internetu. Wersja strony w języku angielskim, to jednak znacznie więcej. Otwiera się dla nas rynek w Stanach Zjednoczonych… A to uwaga: 313 mln użytkowników.

Łącznie dzięki wersji strony internetowej po angielsku zdobywamy potencjalny zasięg 358 mln osób tylko w tych dwóch państwach. Pamiętajmy, że tego języka używa znacznie więcej osób (900 mln).

Chcesz zacząć pozycjonować stronę za granicą? Masz więcej pytań?

Wypełnij poniższy formularz kontaktowy. Możesz też skontaktować się ze mną mailowo lub telefonicznie. Wszystkie dane znajdziesz w zakładce kontakt.