
Czym różni się mój cennik pozycjonowania stron od pozostałych?
Główna różnica polega na sprzedaży moich usług w pakiecie wraz z analizą danych na stronie (sprawdź mój Digipack).
Prowadzenie działań związanych z SEO, które oferuję, to nie tylko optymalizacja on-site, monitoring pozycji fraz i zdobywanie nowych linków zwrotnych.
To również analiza danych i ruchu na stronie. Bez tego tandemu, żadne działania marketingowe nie mają sensu.
Nie staramy się dotrzeć do jak największej liczby użytkowników na oślep.
Pozycjonujemy stronę ale równocześnie obserwujemy zachowanie odwiedzających i na bieżąco omawiamy wyniki.
Nasza strategi jest elastyczna i dostosowuje się do tego w jaki sposób nasza witryna może najlepiej odpowiadać na zapotrzebowanie rynku.
Keyword research (w pierwszej kolejności) i późniejsze monitorowanie pozycji, to tylko część sukcesu.
W ramach moich usług otrzymujesz możliwość wdrożenia analityki internetowej i śledzenia konwersji.
Twoją stronę możemy pozycjonować nie tylko w Polsce. Dowiedz się więcej o tym jak wygląda pozycjonowanie stron internetowych za granicą.
Wybranie fraz kluczowych i podanie stawek, to za mało
Dzięki zbieraniu danych o najważniejszych działaniach na stronie, możemy nie tylko dostosować frazy, treści i sposób komunikacji. Otrzymujemy o wiele więcej.
Zbieramy dane i wykorzystujemy je w ciągłym procesie optymalizacji strony.
Dowiadujemy się również jak inne źródła ruchu wpływają na współczynnik konwersji, a tym samym masz możliwość odpowiedniej relokacji zasobów.
Pytanie o koszt usług SEO jest często zadawane przez osoby posiadające już stronę internetową jak i tych którzy dopiero planują ją założyć.
W obydwu przypadkach koszt pozycjonowania strony jest obliczany indywidualnie. Brane pod uwagę czynniki to m.in.
- branża
- wiek i historia domeny
- obecna zawartość (content)
- stan techniczny (pagespeed, technologie na stronie)
- ilość i jakość linków zewnętrznych
Cennik pozycjonowania stron (2020)
Działania marketingowe rozliczam w modelu abonamentowym (Digipack). Najważniejsze, to wiedzieć za co się płaci. W ramach miesięcznego budżetu otrzymujesz:
- audyt SEO Twojej strony www
- raport dotyczący pozycji fraz kluczowych i działań konkurencji (jak wypadasz na ich tle)
- analizę i ocenę profilu linków zwrotnych wraz z omówieniem dalszych możliwych działań
- wdrożenie na stronie analityki internetowej (Google Tag Manager + Google Analytics)
- w ramach analizy ruchu wdrożenie konwersji na stronie (wysłany formularz, zakup itp.)
- plan wdrożenia zmian, które poprawią pozycję strony w wyszukiwarce (SEO + SEM)
- optymalizację treści na stronie ( dodanie nowych jeżeli jest taka konieczność)
- treści sponsorowane z linkami do Twojej witryny
- comiesięczne spotkanie online lub osobiście na którym omówimy aktualny stan witryny
- pozycjonowanie jako narzędzie pozwalające zwiększyć ilości konwersji a nie cel sam w sobie
Dodatkowo w ramach rozszerzonego abonamentu możesz otrzymać
- tworzenie list remarketingowych
- wdrożenie ulepszonego e-commerce (enhanced e-commerce)
- kampanię wspierającą w Google Ads (ważne: sprawdź dlaczego śledzenie konwersji w kampaniach AdWords jest takie ważne)
- dodawanie tagów Facebook na stronie wraz z eventami np. AddToCar lub Registration
- uruchomienie narzędzi które zbierają dane o jakości sesji (np. HotJar)
- wdrożenie protokołów SSL na stronie
- raporty rozszerzone w Google Analytics takie jak Conversion Funnels
- ustawienie celi (Goals), niestandardowych wymiarów i metryk
W cenie szkolenie SEO i analityka
WAŻNE: Powyższe terminy mogą Ci się wydawać niezrozumiałe ale w ramach naszej współpracy otrzymujesz również szkolenie i omówienie poszczególnych działań.
Jak widzisz mój cennik pozycjonowania stron, to nie tylko śledzenie pozycji frazy w wyszukiwarce Google ale cały zbiór zadań, które mają pomagać Twojej firmie oprzeć działania marketingowe o dane.
Algorytmy wyszukiwarki zmieniają się tak często, że wykonywanie powtarzalnych działań w obrębie strony to zdecydowanie za mało.
Oferuję Ci spojrzenie na dane i zachowanie Twoich odwiedzających z szerszej perspektywy i wykorzystanie (często darmowych) narzędzi.
W przypadku konsultacji SEO cennik godzinowy rozpoczyna się od kwoty 190zł netto za 1h mojej pracy (połączenie zdalne z klientem).
Digipack
Sprawdź pakiety marketingowe dla Twojej firmy
Wersje rozszerzone abonamentu ustalamy zawsze w sposób indywidualny w zależności od rodzaju biznesu, który prowadzisz w Internecie i jego charakterystyki.
Wypełnij formularz, podaj adres strony i napisz kiedy możemy porozmawiać. Możesz też:
zadzwonić 531-090-009
napisać maila [email protected] lub
skontaktować się ze mną przez LinkedIn
odwiedzić mój profil na Instagramie i tam przesłać wiadomość 🙂
Wstępny audyt Twojej strony możesz wykonać samodzielnie. Masz taką możliwość dzięki narzędziu SEMrush.