Cennik pozycjonowania – Sprawdź ile kosztuje SEO

Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej

Poniższy cennik pozycjonowania stron zawiera zestawienie usług jakie oferuję w ramach comiesięcznej współpracy.

Ceny usług pozycjonowania są przedstawione w formie pakietów SEO. Zawierają one działania optymalizacyjne, tworzenie treści, pozyskiwanie linków zwrotnych i analizę ruchu.

W ramach moich usług otrzymujesz możliwość wdrożenia analityki internetowej i śledzenie konwersji.

Dodatkowo w ramach pakietów SEO możesz wybrać wsparcie kampaniami płatnymi – takimi jak Google Ads.

Tutaj sprawdzisz również moją ofertę związaną z obsługą na rynku lokalnym – pozycjonowanie stron Warszawa.

Cennik pozycjonowania SEO pakiety

cennik seo pakiety
Pakiety SEO

Za co płacisz w ramach pozycjonowania strony

Opłacony abonament pokrywa koszty pracy specjalistów, analizę i wybór najlepszych fraz kluczowych, koszty narzędzi marketingowych, tworzenie treści na potrzeby strony oraz artykułów zewnętrznych.

Dodatkowo otrzymujesz optymalizację kodu witryny w celu jej przyspieszenia i analizę ruchu organicznego.

Rozszerzenie działań w ramach cennika SEO

Prowadzenie kampanii SEO, które oferuję, to nie tylko optymalizacja on-site, monitoring pozycji fraz i zdobywanie nowych linków zwrotnych.

To również analiza ruchu i jego jakości na Twojej stronie. Bez tego tandemu, żadne działania marketingowe nie mają sensu.

Pozycjonujemy stronę ale równocześnie obserwujemy zachowanie odwiedzających i na bieżąco omawiamy wyniki.

Keyword research (w pierwszej kolejności) i późniejsze monitorowanie pozycji, to tylko część sukcesu.

Twoją stronę możemy pozycjonować nie tylko w Polsce. Dowiedz się więcej o tym jak wygląda pozycjonowanie stron internetowych za granicą.

Wybranie fraz kluczowych (keyword research) i podanie stawek to za mało żeby odnieść sukces.

Dzięki zbieraniu danych o najważniejszych działaniach na stronie, możemy nie tylko dostosować frazy, treści i sposób komunikacji. Otrzymujemy o wiele więcej.

Zbieramy dane i wykorzystujemy je w ciągłym procesie optymalizacji strony.

Dowiadujemy się również jak inne źródła ruchu wpływają na współczynnik konwersji, a tym samym masz możliwość odpowiedniej relokacji zasobów.

Pytanie o koszt usług SEO jest często zadawane przez osoby posiadające już stronę internetową jak i tych którzy dopiero planują ją założyć.

W obydwu przypadkach koszt pozycjonowania strony jest obliczany indywidualnie. Brane pod uwagę czynniki to m.in.

  • branża
  • wiek i historia domeny
  • obecna zawartość (content)
  • stan techniczny (pagespeed, technologie na stronie)
  • ilość i jakość linków zewnętrznych

Cennik pozycjonowania stron (2021)

Działania marketingowe rozliczam w modelu abonamentowym. W ramach miesięcznego budżetu otrzymujesz:

  1. audyt SEO Twojej strony www
  2. raport dotyczący pozycji fraz kluczowych i działań konkurencji (jak wypadasz na ich tle)
  3. analizę i ocenę profilu linków zwrotnych wraz z omówieniem dalszych możliwych działań
  4. wdrożenie na stronie analityki internetowej (Google Tag Manager + Google Analytics)
  5. w ramach analizy ruchu wdrożenie konwersji na stronie (wysłany formularz, zakup itp.)
  6. plan wdrożenia zmian, które poprawią pozycję strony w wyszukiwarce (SEO + SEM)
  7. optymalizację treści na stronie ( dodanie nowych jeżeli jest taka konieczność)
  8. treści sponsorowane z linkami do Twojej witryny
  9. comiesięczne spotkanie online lub osobiście na którym omówimy aktualny stan witryny
  10. pozycjonowanie jako narzędzie pozwalające zwiększyć ilości konwersji a nie cel sam w sobie

Dodatkowo w ramach rozszerzonego abonamentu możesz otrzymać

  1. tworzenie list remarketingowych
  2. wdrożenie ulepszonego e-commerce (enhanced e-commerce)
  3. kampanię wspierającą w Google Ads (ważne: sprawdź dlaczego śledzenie konwersji w kampaniach AdWords jest takie ważne)
  4. dodawanie tagów Facebook na stronie wraz z eventami np. AddToCar lub Registration
  5. uruchomienie narzędzi które zbierają dane o jakości sesji (np. HotJar)
  6. wdrożenie protokołów SSL na stronie
  7. raporty rozszerzone w Google Analytics takie jak Conversion Funnels
  8. ustawienie celi (Goals), niestandardowych wymiarów i metryk

Ile kosztuje pozycjonowanie sklepu internetowego?

Cennik pozycjonowania sklepu internetowego jest podobnie jak w przypadku zwykłej strony uzależniony od wielkości, zasięgu i branży w której ma konkurować.

Sklep z małą ilością produktów w jednej wersji językowej może pozycjonowany zgodnie z cennikiem przypisanym do pakietu podstawowego.

Szkolenie SEO i analityka

WAŻNE: Powyższe terminy mogą Ci się wydawać niezrozumiałe ale w ramach naszej współpracy otrzymujesz również szkolenie i omówienie poszczególnych działań.

Algorytmy wyszukiwarki zmieniają się tak często, że wykonywanie powtarzalnych działań w obrębie strony to zdecydowanie za mało.

Pamiętaj, że wyszukiwarki nie kończą się na Google. To również Bing, DuckDuckGo czy wyszukiwarki na portalach takie jak wyszukiwarka na portalu amazon.pl

Oferuję Ci spojrzenie na dane i zachowanie Twoich odwiedzających z szerszej perspektywy i wykorzystanie (często darmowych) narzędzi.

W przypadku konsultacji SEO cennik godzinowy rozpoczyna się od kwoty 190zł netto za 1h mojej pracy (prowadzę je najczęściej online).

Wersje rozszerzone abonamentu ustalamy zawsze w sposób indywidualny w zależności od rodzaju i charakterystyki Twojego biznesu.

zadzwoń 531-090-009

napisz maila [email protected] lub

skontaktuj się ze mną przez LinkedIn

możesz też odwiedzić mój profil na Instagramie i tam przesłać wiadomość 🙂