Ile kosztuje pozycjonowanie strony internetowej (cennik)

cennik pozycjonowania stron internetowych

Prowadzenie działań promocyjnych związanych z SEO, które oferuję, to nie tylko optymalizacja i monitoring pozycji fraz.

Keyword research (w pierwszej kolejności) i późniejsze monitorowanie pozycji, to tylko część sukcesu. W ramach moich usług otrzymujesz możliwość wdrożenia analityki internetowej i śledzenia konwersji.

Wybranie fraz kluczowych i podanie stawek, to za mało

Dzięki zbieraniu danych o najważniejszych działaniach na stronie, możemy nie tylko dostosować frazy, treści i sposób komunikacji. Otrzymujemy o wiele więcej.

Zbieramy dane i wykorzystujemy je w ciągłym procesie optymalizacji strony. Dowiadujemy się również jak inne źródła ruchu wpływają na współczynnik konwersji, a tym samym masz możliwość odpowiedniej relokacji zasobów.

Pytanie o koszt usług SEO jest często zadawane przez osoby posiadające już stronę internetową jak i tych którzy dopiero planują ją założyć.

W obydwu przypadkach koszt pozycjonowania strony jest obliczany indywidualnie. Brane pod uwagę czynniki to m.in.

  • branża
  • wiek i historia domeny
  • obecna zawartość (content)
  • stan techniczny (pagespeed, technologie na stronie)
  • ilość i jakość linków zewnętrznych

Cennik pozycjonowania stron (2020)

Działania marketingowe rozliczam w modelu abonamentowym. W ramach miesięcznego budżetu otrzymujesz:

  1. audyt SEO Twojej strony www
  2. raport dotyczący pozycji fraz kluczowych i działań konkurencji (jak wypadasz na ich tle)
  3. analizę i ocenę profilu linków zwrotnych wraz z omówieniem dalszych możliwych działań
  4. wdrożenie na stronie analityki internetowej (Google Tag Manager + Google Analytics)
  5. w ramach analizy ruchu wdrożenie konwersji na stronie (wysłany formularz, zakup itp.)
  6. plan wdrożenia zmian, które poprawią pozycję strony w wyszukiwarce (SEO + SEM)
  7. optymalizację treści na stronie ( dodanie nowych jeżeli jest taka konieczność)
  8. treści sponsorowane z linkami do Twojej witryny
  9. comiesięczne spotkanie online (zoom) lub osobiście na którym omówimy stan witryny
  10. pozycjonowanie jako narzędzie do większej ilości konwersji a nie cel sam w sobie

Dodatkowo w ramach rozszerzonego abonamentu możesz otrzymać

  1. tworzenie list remarketingowych
  2. wdrożenie ulepszonego e-commerce (enhanced e-commerce)
  3. kampanię wspierającą w Google Ads (ważne: sprawdź dlaczego śledzenie konwersji w kampaniach AdWords jest takie ważne)
  4. dodawanie tagów Facebook na stronie wraz z eventami np. AddToCar lub Registration
  5. uruchomienie narzędzi które zbierają dane o jakości sesji (np. HotJar)
  6. wdrożenie protokołów SSL na stronie
  7. raporty rozszerzone w Google Analytics takie jak Conversion Funnels
  8. ustawienie celi (Goals), niestandardowych wymiarów i metryk

WAŻNE: Powyższe terminy mogą Ci się wydawać niezrozumiałe ale w ramach naszej współpracy otrzymujesz również szkolenie i omówienie poszczególnych działań.

Jak widzisz pozycjonowanie stron, to nie tylko śledzenie pozycji frazy w wyszukiwarce Google ale cały zbiór zadań, które mają pomagać Twojej firmie opierać działania marketingowe o dane.

Algorytmy wyszukiwarki zmieniają się tak często, że wykonywanie powtarzalnych działań w obrębie strony to zdecydowanie za mało.

Oferuję Ci spojrzenie na dane i zachowanie Twoich odwiedzających z szerszej perspektywy i wykorzystanie (często darmowych) narzędzi.

Cennik SEO/Analityka w modelu abonamentowym

Abonament miesięczny od 970 zł netto + VAT

Wersje rozszerzone abonamentu dobieramy zawsze w sposób indywidualny w zależności od rodzaju biznesu, który prowadzisz w internecie i jego charakterystyki.

Wypełnij formularz, podaj adres strony i napisz kiedy możemy porozmawiać. Możesz też:

zadzwonić: +48 531 090 009,

napisać maila: [email protected] lub

skontaktować się ze mną przez LinkedIn 🙂